Warsztat Terapii Zajęciowej Przy Towarzystwie Przyjaciół Dzieci - Morąg

Wycieczka do Ostródy
Dzisiejsza pogoda nie sprzyjała wyjazdom, mimo to wybraliśmy się na wycieczkę do Ostródy. Zaczęliśmy od zwiedzenia muzeum w XIV-wiecznym zamku pokrzyżackim i ekspozycji stałej „Z dziejów Ostródy i okolic”. Następnie udaliśmy się na molo i bulwar nad jeziorem Drwęckim. Było trochę zimno, ale piękne widoki zrekompensowały wszystko 🙂    <a href="http://www.wtzmorag.org.pl/upload/DSCN2484-—-kopia.jpg" [...]
Odwiedziny przedszkolaków z Dobrocina
Dzisiaj odwiedziły nas dzieci z Przedszkola Samorządowego w Dobrocinie. Goście zwiedzili placówkę i wzięły udział w zajęciach plastycznych. Przedszkolaki znakomicie odnalazły się w naszej placówce i chętnie brały udział w zajęciach. Cieszymy się bardzo z każdej formy integracji, którą należy prowadzić od najmłodszych lat, bo wtedy przynosi największe efekty . To były pierwsze odwiedziny dzieci [...]
Aktualności
Zawodnicy z WTZ Morąg najlepsi!
Po raz VI w Suszu rozgrywany był Bieg Terenowy Susz Extreme. Zawodnicy z naszego Warsztatu pod kierunkiem Pana Zbyszka byli najlepsi -zajęcli I miejsce. Gratulujemy pięknego wyniku i woli walki !
Wycieczka do Szymanowa
Dzisiejszy dzień był pełen wrażeń. Spędziliśmy go w Szymanowie, na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, w którym większość z nas w przeszłości się uczyła. A więc przywitaniom i wspomnieniom nie było końca. Następnie zwiedziliśmy park zwierząt i mini ogród botaniczny- arboretum. Na zakończenie oczywiście była dla wszystkich kiełbaska z ogniska. Dziękujemy serdecznie dyrekcji Ośrodka za ciepłe [...]
Kolejny sukces drużyny naszego Warsztatu
31 maja na zaproszenie Warsztatu Terapii Zajęciowej Fundacji Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym z Elbląga wzięliśmy udział w II Integracyjnym Biegu Terenowym WTZ „Bażantarnia”. Nasza drużyna prowadzona przez instruktora, Pana Zbyszka zajęła II miejsce!!! Bieg był wyczerpujący więc tym większa satysfakcja. W nagrodę nasz Warsztat otrzymał puchar i walizkę z narzędziami (oj już cieszy się Pan Zbyszek 🙂 ), [...]